maandag 21 november 2011

Hoera...

Ik gaf het al aan...een gekend stempeltje dat in tegenstelling tot de vorige keer nu véél meer kleur kreeg.  Ik vind het best felle kleuren, maar dat is omdat ik eigenlijk meer van de "vuile" oudere kleuren houdt.  Kaki groen, bordeaux, ...maar die vind je echt niet terug nu.



Het organzalint houdt de kaart ook dicht.  Als je de strik los maakt krijg je eerst nog een klein flapje voor de kaart helemaal open is.



Terug papier uit de oude reeksen en dit keer van het merk provocraft.  Toen ik het papier in de winkel zag vroeger toen vond ik het gewoon geweldig maar ik kwam er maar niet toe om het te gebruiken.  Ik heb dat wel vaker ( bloos).
Het stempeltje is van nellie snellen, de groene bloem is van Prima, het roze bloemetje is eigenlijk een witte bloem van Artemio maar ik heb het ingekleurd met de copics zodat het aansloot bij het bloemetje in de stempelafdruk. Het tekstempeltje is van Marianne design en ook ingekleurd met de copics.
De gebruikte copics:
Gezicht: E21, E51
Haar: E33, E35, E37
Vleugeltjes: W00
Kledij - haarband: RV 29 , 0 blender, YG03, YG 23
Kikker: G 94, 0 blender
Bloem: R00, RV 29, 0 blender

Zoals jullie zien heb ik vrij vaak de blender gebruikt.  Dat komt omdat ik eigenlijk nog geen ideaal tweede kleur heb bij de RV 29 en soms werd het gewoon iets te donker naar mijn zin.  Dan is de blender dus een ideaal middeltje :-)  Voor de bloem heb ik een beetje van de RV 29 op een plastiekje gezet en opgenomen met de blender...en dan gebombineerd met de Roo.
De vleugeltjes kregen een enkel laagje W00 en dus de gekende Glass finish.

Ik heb mezelf voorgenomen om de volgende keer eens een kaart te maken voor een jongen...geen roze, geen bloemen, geen strik...maar misschien wel lint?  Geen sneak peak deze keer :-))

1 opmerking:

  1. Ik ben normaalgezien ook meer aan de "oude" "vuile" kleuren maar ik vind dittoch een superleuke felle kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...