vrijdag 9 december 2011

A day to celebrate...

Op het blog van Nicole werd je HIER  uitgedaagd om met een sketch een kaartje te maken.  Ik vond het een hele leuke sketch dus heb ik maar besloten om ook een kaartje te gaan maken.  Dit was de sketch:



En dit is wat ik er van maakte:

Het papier is van basic grey, het boordje werd gestanst met een stans van de Happy Cut - Artemio en de bloemblaadjes is een stans van olba.  Het ticket is een stempel van Autumn leaves - Ticketed, het poesje zelf was een free digi die ik heel lang geleden eens opsloeg.  Het is er eentje van Motivet en normaal moet je hem HIER terug vinden?
De gebruikte copics:

Poesje: W00,W1,W3,W5,W7
Oortjes: E50, E51
Neusje: R00
Bloem: B93, B95, B97, B00
Zand: E35, E47, E57
De ondergrond is aangezet met chalks.

Ik ben benieuwd wat jullie en Nicole er van vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...