vrijdag 15 juni 2012

Taste life...

Belofte maakt schuld...dus laat ik het kaartje zien dat ik onlangs maakte én waarbij ik mijn copics nog even naar boven haalde.  Nou...het kleuren zat me niet echt meer in de vingers vond ik zelf.  Het is gek hoe snel je op een andere techniek gefocust bent.  Maar ik heb het prentje toch gebruikt en dat op een heel rustig kaartje.


Om toch wat "swung" in het kaartje te krijgen heb ik 3D foam gebruikt.  Edwin is samen met zijn rechthoek waar hij op zit verhoogt, net als de tekst.  En de vlinders hun vleugels natuurlijk ook in de lucht gezet :-)
Het tekstje is één van de stempels die we kregen bij de ingang van de stempelbeurs in Zeist.  En ik ben er super blij mee ;-)


En dan het kleurwerk...niet echt tevreden dus ik denk dat ik maar terug wat moet gaan oefenen :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...