vrijdag 21 juni 2013

Art journal: keep cal...

Another page ready in my art journal.  And a brigth one it is! A couple of years back I needed a reminder to keep calm and just breathe because life was a little bit of a rollercoaster.  And a few months ago I could use that reminder again so I strapped the pink bracelet around my wrist again.  Breathe and keep cal... almost made it...

Een nieuwe pagina in mijn art journal en wat een felle kleur! Een paar jaar geleden had ik een klein steuntje nodig om me te helpen herinneren dat ik gewoon moest blijven ademen en kalm proberen blijven.  Het leven was op dat moment nogal een "rollercoaster".
Een paar maanden geleden merkte ik dat ik dat steuntje opnieuw kon gebruiken dus haalde ik dat roze polsbandje terug boven en deed het niet meer uit.  Blijven ademen en kal... bijna gelukt...



Simple page but it's the message that is the  most important to me in this journal.

Een simpele pagina maar het is de boodschap die het belangrijkste is voor mij in dit journal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...