woensdag 2 oktober 2013

Sometimes...

Time to show my first project made for the designteam of In 't Woefke. When I went to look through the huge pile of stamps she has in the shop this stamp of Kaiserkraft jumped straight out. Sometimes you can see so many possibilities in one single stamp...
Today I used it for a clean and simple card you can use at different occasions.
This morning in bed I even realized I could turn this card into a condoleance card if I would adjust the colours.

Ik laat jullie hier ook graag het eerste kaartje zien dat ik maakte voor het designteam van In 't Woefke. Toen ik bij Inge door haar stapels met stempels keek sprong deze stempel van Kaiserkraft
er meteen uit.  Soms zie je meteen zoveel mogelijkheden in een stempel en dat was bij deze stempel niet minder.
Vandaag is hij dus gebruikt op een kaartje dat clean and simpel is gehouden maar voor zoveel  gelegenheden te gebruiken is.
Deze morgen lag ik in bed en bedacht dat ik er ook een condoleance kaart van kan maken als ik hem in andere tinten maak.


The butterfly was punched out of shrinky dinky using a cuttingdie, colored it using colorbox and stamped it using stazon ink.  Don't forget to punch a hole before shrinking it ;-)

De vlinder werd met een stans uit krimpie dinkie gehaald, gekleurd met colorbox en met stazon bestempeld voor hij werd gekrompen.  Niet vergeten om er een gaatje in te ponsen voor het verhitten zodat het lint er door kan gehaald worden ;-)



So this first project was clean and simple but the next project looks totally different.  A little sneakpeek...

Wel het werd een rustig kaartje maar het volgende project is ook al ingeleverd.  Ik kan al een klein tipje van de sluier lichten ...


Be sure to keep an eye on the blog of In 't Woefke because I 've seen lots of wonderfull projects of the designteammembers ready to be shown.

Hou zeker het blog van In 't Woefke in de gaten want ik heb al heel wat mooie projecten gezien die gemaakt zijn door het designteam voor jullie.

7 opmerkingen:

  1. Whooooo...ik ben al benieuwd! Jouw eerste kaart zag ik live en ik kan alleen maar zeggen dat ze SUPERMOOI was en nog is! Jouw sneekpeak doet me al vermoeden dat het weer een specialleke wordt...
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Veerle,

    Super mooie kaart!! We mochten ze bij Inge al in 't echt bewonderen... Ben fan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Veerle,

    je vlinderkaart is echt heel mooi geworden, ook dat krimpie dinkie vlindertje geeft het nog iets extra. Ik ben heel benieuwd naar je volgend project ;)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, 't wordt tijd dat ik eens naar dei winkel ga, om al dat moois persoonlijk te ontdekken!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het alleen maar aanraden hoor Maria, echt een hele leuke winkel!

      Verwijderen
  5. Prachtig! Leuke stempel is dat ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! En zeer mooi van kleur!
    Ben al benieuwd naar je volgend project!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...