donderdag 9 januari 2014

ATC: skullduggery

When I saw the stencil of Andy Skinner - Skullduggery I knew I had to have it.  You need to have some skulls in your stash when you have a boy at home :-)
With all the fuzz of exams for the kids and the holidays I didn' t have time to try it out but now I did.  Only made a little ATC but I know I'll use it again really soon.
I also tried out to rust some metals using plain household materials and I love how they turned out.  Didn't have the patience to go and let it rust even more but I'm happy with the results.  Gone try to rust some more stuff ;-)

Toen ik de stencil van Andy Skinner - Skullduggery zag wist ik gewoon dat ik hem wou hebben.  Je hebt gewoon een paar doodshoofden nodig als je een jongen in huis hebt :-)
Maar met alle drukte van examens, behangen en de feestdagen was het er tot nu toe nog niet van gekomen om hem uit zijn verpakking te halen. Tot een paar dagen geleden, er is enkele nog maar een ATC mee gemaakt maar ik weet nu al dat hij heel binnenkort opnieuw op mijn tafel ligt.
Ik heb ook geprobeerd om zelf metaal te laten roesten met gewone huishoudspullen en ik ben best blij met de resultaten tot nu toe.  Ik had natuurlijk niet het geduld om mijn paperclip nog meer te laten roesten, ik wilde het graag op mijn ATC hebben.  Maar ik ga hier verder mee aan de slag.





The finished ATC...

Het eindresultaat...

3 opmerkingen:

  1. Hey Veerle,
    Hoe kom je er bij?? Super gewoon!! Wat een resultaat!! Amai, heb zo'n bewondering voor dit werkje!! Zou niet weten hoe er aan te beginnen... Misschien moet jij maar eens een workshopje voorzien voor ons DT-team!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die vind ik supermooi!!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...