maandag 24 november 2014

Art journal: all the letters...


My favorite part of making an art journal page is creating the background, oh and finding quotes who get down to your soul.
So I took some time for my own and made another art journal page. First enjoying making the background...

Mijn favoriete deeltje van het maken van een artjournalpagina is het maken van de achtergrond, oh en ook het vinden van een quote die echt iets betekent voor me.
Ik heb opnieuw even tijd genomen om mezelf uit te leven op een art journalpagina.  Te beginnen met het maken van een achtergrond...

Then figured out how to put my quote on there...

Dan uitzoeken hoe ik de tekst op de pagina wil verwerken...


It needed a heart with all different attempts to get things said... but since I didn't get the right letters together to spell out what I want...

En natuurlijk moest daar een hart bij waarop meerdere keren geprobeerd werd om de juiste letters bij elkaar te krijgen voor wat ik wou zeggen. Maar aangezien ik de juiste woorden niet gespeld krijg voor wat ik voel...


The endresult...

En het eindresultaat...


2 opmerkingen:

  1. Wow, prachtig !!!! En ja, het gebeurt mij ook wel eens, dat ik niet de juiste woorden vind.... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Daar heb ik nu eens geen woorden voor..... Zo prachtig bedacht allemaal! Geniaal. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...