zondag 8 maart 2015

A CAS mourningcard

A little while ago a good friends father died so I needed a mourningcard. Not the easiest cards to make because you want to put feeling into it and yet want some inner peace to be found.
So I stamped this Impression obsession stamp onto vellum and glued a butterfly ( covered with IndigoBlu silver flakes) onto it.  I glued a butterfly inside too, right along the text I putted inside...

Een tijdje geleden overleed de vader van een goede vriend dus ik had een rouwkaartje nodig. Niet de makkelijkste kaarten om te maken want je wil er toch wat gevoel in leggen en tegelijkertijd wil je dat ze rust uitstralen.
Dus nam ik deze stempel van Impression obsession en stempelde hem op vellum. Ik kleefde er ook
een vlinder bij die ik met zilveren falkes van IndigoBlu bewerkte. Het vlindertje liet ik ook binnenin terug komen waar ik hem bij mijn tekstje kleefde...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...