zondag 5 april 2015

Workshop met stencils...

Allereerst wil ik jullie allemaal graag een Zalig Pasen wensen. 
Ik hoop dat de zon bij jullie ook schijnt én 
dat er natuurlijk heel wat chocolade te rapen valt ^.^

*****     *****     *****

Een tijdje geleden liet ik jullie al een eerste kaart zien voor de workshop die gepland staat bij In 't Woefke. 



We gaan tijdens deze workshop aan de slag met inkt en stempels maar de hoofdrol is weggelegd voor stencils.
En vandaag laat ik jullie graag de twee andere kaarten zien die we maken in de workshop.



En even een close-up van de laatste kaart want wie mij kent...structuur is een heerlijk accent op een kaart ;-)


Natuurlijk zijn jullie vrij om andere stencils te kiezen en andere kleuren inkt voor jullie kaarten. Het hoofdaccent in deze workshop draait om de technieken met de stencils die op de kaarten gebruikt zijn.  Dus willen jullie meer dan enkel een stencil op een kaart leggen en met sprayinkt aan de slag gaan dan nodig ik jullie graag uit voor deze workshop.
Ik ben reuzebenieuwd welke kaarten er uit deze workshop ontstaan.

Voor meer informatie kijk op mijn pagina Workshops bij In 't Woefke 
of neem contact op met In 't Woefke
De workshop gaat enkel door vanaf 5 inschrijvingen maar 
kan bij voldoende interesse herhaald worden in de namiddag 

3 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er weer prachtig uit Veerle ! En... van de chocola ben ik af gebleven, maar ik heb wel heerlijk van het zonnetje genoten vandaag ! :))))
    Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veerle,
    Heel mooi de bruin-gele kaart is heel mooi en prachtig van opbouw !
    Groetjes,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. awesome cards...love the stenciling work!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...