donderdag 11 juni 2015

Deep red stamp for Fathers day ...

Sunday is the day we'll be celebrating all the dad's over here so time for another male card. Used my brusho's once again( can't seem to get rid of them ^.^) and combined it with stamps of Deep Red and Tim Holtz.
The card is really easy to make so if you are in a hurry to make a male card...give it a go: some brusho, heatembossing the stamp and a little text. CAS but because of the brusho and this lovely stamp a strong looking card.


Zondag vieren we vaderdag dus het is tijd voor nog eens een mannelijke kaart. Terug mijn brusho's gebruikt ( die me maar blijven achtervolgen ^.^) en gecombineerd met stempels van Deep red en Tim Holtz.
Het kaartje is heel makkelijk te maken met weinig materiaal.  Dus als je nog snel een kaartje moet maken...probeer het maar: een beetje brusho, een stempel heat embossen en een tekstje. CAS maar door de brusho te comineren met deze stempel een lekkere sterke kaart.



All the materials for this card can be bought at In 't Woefke.

Al het materiaal voor deze kaart kan gekocht worden bij In 't Woefke.

2 opmerkingen:

  1. Very cool card!! Love splatters behind the card.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw Veerle, zo'n toffe mannenkaart! Ik hou van de felle kleuren in combinatie met deze stempel. Ik ben fan maar dat wist je al he :-) Ik kijk er naar uit om jou en je kaart nog eens in het echt te zien :-)

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...