zaterdag 14 november 2015

Some color...

A while ago I showed you a black and white version of a card with just a pop of color and today I would like to show you the same card, only I colored it in this time ^.^

Ik liet jullie een tijdje geleden een zwart wit kaartje zien waarop ik één deeltje liet knallen door het in een kleur te zetten. En vandaag laat ik jullie graag net hetzelfde kaartje zien alleen...in kleur deze keer ^.^


Wondering how the black and white version was looking like, you can find it by CLICKING HERE
And of course I colored it in using my Zig Clean Color markers again ^.^

Benieuwd hoe het zwart wit kaartje er terug uit zag, dan kanje het terug vinden door HIER TE KLIKKEN
En natuurlijk kleurde ik opnieuw met mijn Zig Clean color markers

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...