donderdag 18 februari 2016

Zig Clean Color facebookgroup...

Do you have questions about the Zig Clean Color marker...
Would you like to meet other clean-color-lovers...
Would you like to share what you make...
Keep reading ;-) but first...
I want to share a CAS card made using just one Clean color marker.  A beautiful stamp and one color is all that it takes to make a strong card.

Heb je vragen over de Clean Color markers...
Wil je graag andere clean-color-liefhebbers ontmoeten...
Wil je graag geïnspireerd worden en laten zien wat je zelf maakt...
Lees lekker verder maar eerst
laat ik jullie graag een CAS kaartje zien dat ik maakte met één enkele Clean color marker. Een mooie stempel en één kleur, dat is alles wat je nodig hebt om een sterke kaart te maken.


Well for me it is a strong card as, of course, I know exactly what my feelings and thoughts were making it. A flower with an edge, the color the flower could have pushed back to the baxe card and a strong text...

Nou voor mij is het een sterke kaart omdat ik natuurlijk weet wat mijn gevoel er bij is. Een ruwere bloem, de kleur niet in de bloem zelf verwerkt maar in het basispapier en een passende tekst...


A little close up of the flower...

Een close-upje van de bloem...


I know a lot of you people are curious about the Zig Clean color markers. Did you know I have set up a facebookgroup where you can join and meet other people that use the marker? It's also a place where you can ask every question you have. And of course share what you make and get inspired by the other members. So... I would like to meet you there if you like the markers as much as I do.
You can find us right here:

Ik weet dat velen onder jullie benieuwd worden naar de Zig Clean Color markers. Wisten jullie dat ik een facebookgroep heb opgestart waar je andere mensen kan ontmoeten die met de markers werken? En dat je daar altijd terecht kan met al je vragen over de markers. En waar jullie natuurlijk kunnen delen wat jullie allemaal maken en ook geïnspireerd kunnen worden door wat de anderen maken? Dus...als jullie zin hebben dan zie ik jullie daar natuurlijk heel graag terug. Je kan ons hier vinden:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...