zondag 3 april 2016

Zig and the gelli plate...

When I was at a fair this weekend I saw Jenine from the shop Hobbyvision demonstrate the gelli plate combined with the distress inks. And I already had been thinking... "what if" before seeing it actually demonstrated. But now I was sure. While I was talking with Jenine she had the same idea and decided to try it out... I ended up taking home the gelli plate ^.^
I have made a video for you and decided to throw in some extra techniques too.

Toen ik dit weekend op de Knotsgekke kaarten dagen was zag ik Jenine van de winkel Hobbyvision de gelli plate demonstreren met distress inkt. En ik had al even nagedacht over... " wat als" voor ik de demonstratie zag. Maar nu was ik het vrij zeker. Tijdens het gesprek met Jenine kreeg zij het zelfde idee als wat ik had en ze probeerde het ook meteen even uit...wat er voor zorgde dat ik met de gelli plate naar huis ging ^.^
Ik heb het in een video gegoten voor jullie en ik heb er meteen een paar technieken bij gedaan.



I have to admit...I already have a lot of backgrounds laying after just one day ^.^ I think there will be some card coming by the next couple of days... But for today the card I made with my first Zig gelli plate background...

Ik moet toegeven...ik heb hier al een hele hoop achtergrondjes liggen en dat na slechts één dag ^.^ Dus ik vermoed dat er een paar kaarten zullen volgen de komende dagen. Maar vandaag eerst al maar de kaart die ik maakte met mijn eerste Zig gelli plate achtergrondje...


The textstamp is one from Visible Image and can be gound right here

De tekststempel is er eentje van Visible Image en kan je hier terug vinden



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...