zaterdag 22 oktober 2016

Breathe - Listen...




I finally did it, decided what way I wanted to go with my personal art journal. I don't actually know if I can call it an art journal. I'll be sharing some more pictures on him real soon ( read as soon as it's a good weather to take photographs ^.^)
But I wanted to go and share the making of the first page already and I made a video on it. I hope you like it. If you do, go and give it a thumbs up so I know I can go on and make more video's for you ^.^

Ik ben er eindelijk uit, ik weet eindelijk welke richting ik uit wou met mijn eigen persoonlijke art journal. Nou, ik weet eigenlijk niet of ik het echt een art journal kan noemen. Ik laat heel snel meer foto's van hem zien ( lees...van zodra het een beetje deftig weer is om meer foto's te maken ^.^)
Maar ik wou alvast laten zien hoe de eerste pagina er uit zag en ik maakte er meteen ook een video van. Geef het zeker een like als jullie het leuk vinden, dan weet ik dat ik gezellig verder ga met filmen voor jullie ^.^



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...