zaterdag 25 februari 2017

Believe...

I'm here again with...yep a project made using one of the new releases of  Visible Image. When my daughter saw this set she immediately fell in love, ok ok I'll admit i fell just as hard ^.^  My daughter just fell in love with this beautiful moon stamp and me...I fell for the clouds.  For now I used them as a cloud but I can tell you I do have another idea in my head for them ^.^
But today a card where it's actually one of the stars that get's the full attention. I kept the card CAS and monochromatic ( shouldn't be any surprise with me) only the star really had to shine so I used metal foil to put it in the spotlight...

Ik kom terug even langs met...ja je raadt het al. Een projectje gemaakt met één van de nieuwe stempels van Visible Image.  Toen mijn dochter deze set zag... was ze meteen verkocht, ok ok ik geef het toe, we waren allebei verkocht ^.^  Mijn dochter viel voor de maan en ik... voor de wolken ^.^ Op dit projectje heb ik ze nog even gebruikt als wolken maar ik kan nu al verklappen dat ik er eigenlijk een ander idee voor heb ^.^ Maar voor vandaag dus dit kaartje waarbij de hoofdrol eigenlijk naar een ster gaat uit de set. Ik hield alles heel rustig en monochroom ( dat mag geen verrassing zijn bij mij) alleen de ster moest echt blinken dus die heb ik in metaalfolie aangebracht...


If you are curious to all the new released stamps and would like to find more inspiration...check out the social media links below.

Als je nu wel benieuwd bent naar al die nieuwe stempels en nog meer inspiratie...neem even een kijkje op hun sociale media.
En als je graag wil gaan bestellen...ze verzenden wereldwijd dus ook naar onze kleine landjes België en Nederland voor slechts 3£ wat neerkomt op ongeveer 3,5 euro. Dat is goedkoper dan onze postbedrijven soms kunnen aanbieden voor een pakket. En je kan kiezen uit al hun stempels en bent niet beperkt tot de stempels die de winkeliers uitkiezen voor jullie ^.^

Social Media links for Visible Image
Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on
Twitter  

Used stamp:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...