donderdag 2 maart 2017

I'm on the designteam of...Mixed up magazine



So...I can finally share some exciting news: I'm part of the digital MixedUp magazine designteam!
I'm so looking forward in getting mixed up creative for this new blog and the magazine. You might have this little bell ringing...MixedUp magazine? Remember this?

Ik kan het eindelijk delen: ik ben lid van het MixedUp magazine designteam!  Ik kijk er naar uit om mixed up media creatief te gaan voor dit nieuwe blog en magazine. Nu gaat er misschien wel een belletje rinkelen...MixedUp magazine? Herinneren jullie je dit nog?


I was on the front cover of this January issue and now I can call myself a DT girl of the blog MixedUp magazine is getting out there real soon. Just a little bit of patience and you will be able to enjoy wonderful inspiration of lovely ladies with amazing talents. I'll be putting their bloglinks here in the sidebar so you can go and meet them and follow them :-)

Ik stond op de cover van het magazine in januari en speciaal voor het magazine maakte ik ook een youtube met de volledige werkwijze van mijn projectje. En nu kan ik mezelf designteamlid noemen voor het blog dat het online MixedUp magazine opstart. Nog heel even geduld en dan kunnen jullie gewoon heerlijk gaan genieten van alle inspiratie die de talentvolle dames in het team op jullie los gaan laten.  Ik zet hun links hiernaast in de zijbalk zodat jullie kunnen kennis maken met iedereen en hun kunnen gaan volgen.


Getting curious about the magazine... take a look right here:
Word je benieuwd naar het magazine neem dan hier even een kijkje:


You can find all info on these social media and links. Don't miss out because each magazine is filled with loads of inspiration ( including step by steps and youtube tutorials)
And when the blog is going online...I'll let you know so you don't have to miss out of anything ^.^

Je kan alle informatie vinden op bovenstaande linken. Mis het zeker niet want elk magazine is gevuld met heel veel inspiratie ( inclusief werkbeschrijvingen en youtube tutorials). 
En zodra het blog online gaat...geef ik hier ook een seintje zodat jullie niets hoeven te missen ^.^

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd, Veerle!
    Wat een ontzettend leuk blad is dit. Ik heb meteen de gratis issue "gekocht". Zeer de moeite waard ;-)
    Groet Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...