zaterdag 17 juni 2017

Qor Watercolors...

A while ago...I received some new watercolors. Not just new colors...no a completely new brand to me. I'm talking about the Qor watercolors, a brand brought to you by Golden.  Maybe that's a name that rings a bell ^.^
Maybe it's new to you too so I went ahead and made a review on them from a crafter point of view.  And of course I had to go ahead and make a project with them too...

Een tijdje geleden ontving ik nieuwe aquarelverfjes. niet gewoon nieuwe kleuren...neen een compleet nieuw merk voor mij. Ik heb het over de Qor Watercolors, uitgebracht door Golden ( die doet misschien wel een belletje rinkelen ^.^)
Misschien kennen jullie het ook nog niet en daarom maakte ik een review gemaakt uit het oogpunt van een hobby crafter. En natuurlijk maakte ik er ook een klein projectje mee...


I'm really curious what you think about the review to know if there is something you missed on info. So let me know!

Ik kijk er echt naar uit om te horen wat jullie er van vonden. Misten jullie nog meer informatie in de review dan hoor ik het graag.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige creatie, Veerle! Ik vond het heel fijn om te zien, dat je met een paar kleuren zo veel mogelijkheden hebt.
    Groet Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...