zondag 10 september 2017

Music...



Music...it's a powerful thing. At least it is for me. It can lift me up in a second, but put me down with my two feet back to the ground in less than a second. It can kick my behind in gear or make me stand still and remember...

Muziek, het is een krachtig medium. Tenminste in elk geval voor mij. Het maakt me blij in een seconde maar kan me nog veel sneller terug met mijn twee voeten in de realiteit zetten. Het geeft me een schop onder mijn achterste om aan het werk te gaan, of laat me net stilstaan en herinneren...



Social Media links for Visible Image
Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on
Twitter  

Used stamps:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...