dinsdag 13 december 2011

Challenge: etiquettes

Op het blog van BLOG VAN ARTEMIO wordt men uitgedaagd om labels te maken met minstens één artikel van artemio.  Nou deed ik daar natuurlijk graag aan mee en ik laat graag zien wat ik daarmee gemaakt heb...


Drie verschillende labeltjes en het kleinste werd om een zelf gevouwen doosje gehangen.  Het vouwen van het doosje is supersimpel met een patroon dat je zelf kan maken met één CD.  Dank hiervoor aan Marika voor de werkomschrijving ;-)
De bloemetjes ( clearstamps 10001147) heb ik in blauw gestempeld en ook een keer aangezet met zilver embossingpoeder.  Het jongentje ( ARTHD319) natuurlijk ingekleurd met de copics.


Tweede label is eigenlijk een kaartje in de vorm van een label...je herkent waarschijnlijk de stans van magnolia hierin?  Ik heb de vorm uitvergroot en met de schaar uitgeknipt. Muisje (ARTHD 375)  is ingekleurd met copicmarkers ( C1, C3, C5, C7) De border is gemaakt met een stans van de happycut (18024002). 
Aan de zijkant nog een lijntje tekst op "kalkpapier" geprint met de printer.


Omdat ik geen rode stickels in huis heb, heb ik gewoon witte stickels op het hartje gezet en die gekleurd met een rode copimarker.

En als laatste een labeltje waar ik het meest fier op ben: eentje waar veel zelfgemaakte bloemen op verwerkt zijn.  De werkwijze hiervoor vind je in mijn tutorials over zelf bloemen maken.


Een close up van de bloemetjes ( met verschillende maten ponsen in de vormen van  VIHCP 141 + VIHCP 212 )... Het groene blaadje is een stans van olba.


En even laten zien dat de vlinder ( clearstamps 10001147) er in 3d is opgezet ...


Nu maar wachten om te zien wat ze bij artemio van mijn knutsels vinden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...