vrijdag 9 maart 2012

Balen...

Heb ik deze middag eindelijk nog eens tijd genomen om een kaartje te maken, ben ik er helemaal uit hoe ik het precies wil gaan opbouwen en dan...vind ik geen lint waar ik 100% tevreden mee ben :-(
Nu ligt alles hier in stukjes op een hoopje en kan ik niets laten zien. Maandag naar de markt nieuw lint kopen en dan laat ik het zien, beloofd.

Wat me verder nog allemaal heeft bezig gehouden?  De hars van Gédéo... ik heb een paar dagen geleden terug een beurs gedaan voor AMT (Art Material Trade) en ik wou nog wat nieuwe voorbeelden maken met de nieuwe mallen die eind deze maand in de winkels liggen.  Nou ik was reuze enthousiast.  Wat geven die mallen een mooi blinkend resultaat!  Ik probeer er eens eentje op foto te krijgen voor jullie.  En dan maak ik meteen ook een foto van de juwelen die ik maakte met de hars ;-)
Tussendoor maak ik ook nog wat staaltjes voor enkele winkels met de nieuwe verf van Pébéo: Fantasy Moon en Fantasy Prisme. Dat zijn verven waar je héle leuke resultaten mee krijgt.  Als die klaar is maak ik ook even foto's.  Nou, heel wat foto's te maken precies:-)
Ik ga nu maar even kijken of ik nog een ander kaartje in elkaar krijg gebokst.  Tot héél binnenkort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...