woensdag 28 maart 2012

Vlinder...

Het heeft terug een tijdje geduurd voor hier nog iets nieuws tevoorschijn kwam.  Druk bezig, je kent dat wel.  Met van alles en nog wat maar het belangrijkste is momenteel de voorbereidingen voor de communie van ons dochter.  Kledij gaan zoeken, schoenen zoeken in kleurtje... ( zeg ik nog even niet) en dat dan nog in maat 35 !  En dan ook al op zoek naar materiaal om haar kaartjes te maken en haar fotoalbum.  Verder even tussendoor 130 etiketjes gemaakt voor de oudervereniging, samenkomst met meneer pastoor, kerkdiensten volgen,... ooh en ook een paar zieke kinderen verzorgen :-)
Maar het is me eindelijk gelukt om nog een kaartje te maken...
Eigenlijk viel ik als eerste voor de stempel van Edwin met de vlinder op zijn hand en die ligt hier eindelijk ook netjes te wachten om ingekleurd te worden.  Maar het werd toch Tilda die als eerste op een kaartje terecht kwam...


Het papier is van Basic Grey, de randpons is er eentje van Artemio, vlinderpons van artemio en vlinderstans ?  Ik hou die namen van alles niet meer uit elkaar ( bloos)  Ik heb bewust niet gekozen om bloemen te verwerken op het kaartje, dat wordt al zo vaak gedaan.  Deze keer dus maar een rozet gemaakt om daarop een vlinder te kleven met wat 3Dkit onder de vleugels.  En daarna nog wat kleine vlindertjes in 3D op de kaart verwerkt om wat diepte te creeëren.  Tilda is natuurlijk met copic markers ingekleurd en ik wou het echt eens héél licht houden.  Eigenlijk wil ik proberen om nog lichter te kleuren maar daarvoor ga ik eerst nog wat verder oefenen.



De gebruikte copic ciao zijn:
Huid: E50, E51
Haar: E31, E33, E35, E37
Jurkje en schoenen: G00, G00, BG 10
Bloem: Y00, Y11, YG23, G21, G94
Vlinders: B24, B05, B02, B00 - V91, V95 - Y00, Y11 - YG03
En de achtergrond is met chalk aangezet.

Laat maar horen wat jullie er van vinden ;-)

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...