zaterdag 15 september 2012

Popping back up...

Een dagje later maar bezoek gisteravond zorgde er voor dat ik niet meer op de computer kwam. Maar uitstel is geen afstel dus zoals beloofd komt hier een nieuw kaartje piepen. Mijn tweede pop up kaart die ik maakte.  Ik wou deze keer eentje maken waarbij je de kaart gewoon van links naar rechts kon openmaken.
Terug heel rustig en simpel gehouden, geen extra tralala's maar dat hoeft ook niet altijd, daar blijf ik van overtuigd.  Hoewel ik het best een uitdaging vond om een kaart te gaan maken met enkel stempels en gekleurd papier.  Een klein beetje scrappapiers is altijd welkom maar dat was niet meegeleverd...we gaan de aandacht echt naar stempeltechnieken , copic en pan pastel leggen...
De stempel...komt hij jullie bekend voor?



Deze stempel werd ook op het vorige kaartje gebruikt met de sneeuwmannen in de vierkantjes...
Ik had beloofd dat ik de referentie ging meegeven dus bij deze: de stempels die op de vorige kaartjes werden gebruikt en op dit kaartje zijn afkomstig van het stempelvel van Atemio Ref. 10001231
En dan dus kijken hoe ik een andere vorm van pop up kon maken en dan eentje waarbij het kaartje gewoon open ging.  Ik kwam uit bij...



Even een close upje van de sneeuwmannen die in vol ornaat aan het zingen zijn :-)


De gebruikte copics zijn:
Sneeuwmannen: BG10
Sjaals en wanten: Y08, Y17, Y38 - R46, R17 en  YG03, YG23, BG23, BG 49
Kerstmutsen: R17, R27, R46
Boek: E43, E51
Lampje: Y08, Y38

Er zijn nog kaartjes die ik graag wil laten zien en zelfs een heel klein speciaal kaartje.  Benieuwd wat je krijgt als je panpastels- een stempel van Kaisercraft en wat embossingpoeder samen voegt??
Kom morgen even kijken...dan vind je geen pop up kaart maar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...