vrijdag 29 november 2013

Mixed media christmascard

I find it hard to call this a mixed media card, most of the times I really use gesso, paints, inks, stamps, stencils,...get my fingers all colored up ... then I really feel like I have been mixing media.
But since I mixed gesso with embossingpowder in a stencil, I did throw in a little piece of paper, some ribbon and I' ve used memorybox dies so...if have mixed some media I think :-)

Ik vind het eigenlijk wel moeilijk om dit een mixed media kaart te noemen.  Meestal voelt het pas als een mixed mediakaart als er gesso, verf, inkt, stempels, stencils,...op mijn werk gepasseerd zijn.
Maar ik heb deze keer gesso gemengd met embossingpoeder in een stencil, ik heb een klein stukje scrappapier gebruikt, wat lint en mijn memoryboxstans dus...








Just let me know what you think: a mixed media card or a clean and simple card.

Laat maar weten wat jullie er van vinden: een mixed mediakaart of toch eerder een clean and simple kaartje.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Veerle,

    hoe origineel bedacht en wat een mooie kaart heb je ermee gecreƫerd! Ik heb nog nooit met gesso gewerkt maar je brengt de mogelijkheden zo mooi in beeld.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja het is echt een prachtige kaart geworden Veerle !
    groetjes
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...