dinsdag 25 maart 2014

CAS: spring is in the air...

I love it...birds are singing when I wake up. Always a sign spring is in the air and summer is coming. So today a CAS card with bright colours and those pan pastels really have nice bright colours that make you happy :-)

Ik hou er zo van dat je wakker wordt met het gefluit van vogels. Dat is voor mij een teken dat de lente er aan komt en nog meer dat de zomer ook niet meer zo ver weg is.  Dus vandaag een CAS kaartje met vrolijke kleuren en die pan pastels hebben echt hele mooie felle kleurtjes die je helemaal blij maken :-)


A close up of the pan pastels. I combined them with a lovely memoryboxstenil, some versamark and a stamp of Tim Holtz Pappillon.

Een close-up van de pan pastels die ik combineerde met een memoryboxstencil, wat versamark en de tekststempel van Tim Holtz-Pappillon.



And to color my Penny Blackstamp I took out my watercolorpencils.  They haven't been out much lately so I thought it was time :-)

En om mijn penny Black stempeltje in te kleuren heb ik na een hele lange tijd weer eens mijn watercolourpencils uitgehaald.




Be sure to check out the blog of In 't Woefke to see fun Easter projects that will make you even more happy :-)

Ga zeker eens langs op het blog van In 't Woefke, daar zie je veel leuke paascreaties waar je helemaal happy van wordt.

1 opmerking:

  1. Wauw, prachtig gedaan Veerle ! En weer een ideetje om de Pan Pastels te gebruiken ! Ja, ik ben er ook mee begonnen ! :))))) Schattig stempeltje ook ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...