vrijdag 14 maart 2014

How old...

At In 't Woefke we are still showing male projects and this time I have a birthdaycard to show you all.
I liked this little text I found on the internet.  And they have to admit it, it 's not only the women that dare to adjust their age ;-)
I made the bakcground using a stencil of Memorybox. I just love the distressed edges these stencils have.  Makes them perfect for male projects but they can just as easily be used at any other project.  And I 'll prove that with my next project I made for In 't Woefke.

Bij In t Woefke laten we nog steeds mannenkaarten zien en ik maakte deze keer een verjaardagskaart.  Ik kwam deze uitspraak tegen en vond hem zo leuk.  Het zijn echt niet alleen de vrouwen die soms liegen over hun leeftijd :-)
Ik maakte de achtergrond met een memoryboxstencil. Ik was meteen verkocht voor deze memoryboxstencils omdat ze een hele leuke distressed rand hebben. Dat maakt ze perfect voor mannelijke projecten.  Maar ze zijn natuurlijk even gemakkelijk te gebruiken voor andere projecten en dat zal ik jullie laten zien in mijn volgende projectje dat ik voor In 't Woefke maakte ;-)




And when you are ready with your stencil...just clean it off on a paper to get the start of a new project.  That can lead you to THIS

En als je klaar bent met je stencil en de gesso... dankan je hem al een beetje mooi maken op een nieuw papier.  Dat kan een hele leuke start zijn voor een nieuw project zoals bijvoorbeeld DIT HIER 

4 opmerkingen:

  1. Waaw Veerle,

    wat een knappe kaart, die achtergrond is echt super maar je hebt er dan ook nog eens een heel mooi geheel van gemaakt. Die tekst is ook zo tof in combinatie met de klok.

    Fijn weekend,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is ongelooflijk mooi Veerle. De man die die krijgt mag blij zijn!!!!!!
    Ik ben weer stillekes terug aan het komen zene...

    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super mooi en ik heb hem reeds is het echt gezien en vastgehouden, je maakt hele mooie kaarten Veerle!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! En de tekst vind ik prachtig! Daar kan je je niet anders dan jonger bij voelen! Heb genoten van je vorige mooie creaties! Vooral de rubbernecker kaart en de bookmarks vond ik supermooi!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...