zaterdag 5 april 2014

CAS birthdaycard...

I have been looking a lot to CAS cards lately since I wanted to get the hang of it to keep some card  clean and simple :-) So today I have a clean and simple card to show you. What I liked a lot when I saw this card was the little sewn border. Just a little detail can just hit me to give me the feeling a card is complete.

Ik heb de laatste tijd heel veel gekeken naar CAS-kaartjes omdat ik ook rustigere kaartjes in de vingers wil krijgen.  Dus vandaag één van die kaartjes die voor mij goed aanvoelden ook al was het clean and simple.  Wat het dan juist was dat mijn aandacht meteen trok: het kleine genaaide randje.  Zo klein kan een detail zijn om mij toch het gevoel te geven dat een kaartje helemaal "af" is ook al is het een CAS-kaartje.




1 opmerking:

  1. Wow Veerle, wat is dit weer mooi werk meis! En ook naaiwerk, zie ik dat goed?...knap hoor.
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...