donderdag 4 september 2014

School...

Well...school has started again. If I could have stopped it I would have. It's no secret I don't like school for my kids, I love having them around. And I know they don't mind to be home instead of going to school :-)
So my first project for In 't Woefke was making something with the theme "school" and when I saw this blanc pencil case I knew it was a perfect victim for my stencils and some ink :-)

Pffff... de school is terug begonnen. Als ik het had kunenn tegenhouden had ik het zeker gedaan. Het is niet echt een geheim dat ik mijn kids liever vol leven hier rond mij heb lopen. En  mijn kinderen vinden het ook niet erg om thuis te zijn :-)
Mijn eerste projectje deze maand voor In 't Woefke is er dus eentje met het thema "school". En toen ik deze blanco pennenzak zag wist ik meteen dat dit een goed slachtoffer was voor mijn stencils en wat inkt.


Also took out my shrinky dinky and some stamps to make some embellishments to hang. 

Ik gebruikte ook enkele stempels en wat shrinky dinky om wat embellishments te maken om aan de rits te hangen. Zo maak je makkelijk iets naar eigen smaak en bovendien is het ook licht ( er zit al genoeg gewicht in de boekentassen)


2 opmerkingen:

  1. Hey Veerle,

    Ik zag 'm al liggen in de winkel en was meteen fan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gepimpt zeg!!
    De start van het nieuwe schooljaar zal voor velen weer een aanpassing zijn!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...