zondag 1 maart 2015

Another one...

I have another watercolor card to show. I already told you I loved this birdstamp of IndigoBlu so I really wanted to use him on a card, exercising watercoloring. I used the same colors to color him in but this time I didn't use the Faber Castell Pitt pens, instead I used distressinks...
If you want to see the first one I colored and used on an artjournal page you can CLICK HERE
I really love the way he seems to be glued on to the card but he's not. What a little shading can do ^.^

Ik vertelde al hoe ik meteen verliefd werd op deze vogelstempel van IndigoBlu. En ik wou hem echt heel graag ook eens op een kaartje gebruiken. Ik gebruikte daarvoor de aquareltechniek die jullie hier al vaker zagen passeren de laatste tijd ^.^ Ik gebruikte deze keer dus distressinkt in plaats van de Faber Castell Pitt pennen maar gebruikte wel gelijkaardige kleuren.
Als jullie graag de eerste versie zien op een art journal pagina dan kan je HIER KLIKKEN 
Ik vind het echt leuk om te zien hoe je de indruk hebt dat hij uitgeknipt is en er gewoon boven op gekleefd is maar dat klopt niet. Hij is gewoon op de achtergrond mee gestempeld en ingekleurd. Wat een beetje schaduw rond je stempel kan doen ^.^


I didn't put any text on their yet since I don't quit know what will be the occasion I'll be sending it for but... I can use it for a birthday, a male card, a birdlover, just because, ...

Ik heb er nog geen tekst op geplaatst aangezien ik nog niet weet voor welke gelegenheid ik het zal verzenden maar het kan voor een verjaardag, een mannelijke kaart, iemand die van vogels houdt, een zomaar kaartje,...

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad een heel mooie vogelstempel en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt ! Die achtergrond is super gedaan, je zou zeggen dat de vogel "zweeft". Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...