woensdag 1 april 2015

Little box...

I love orchids so when I saw this stamp I just had to order it.  And today I want to show my first project using it. No card but a little box...

Ik hou enorm van orchideeën en toen ik deze stempel zag twijfelde ik niet om hem te bestellen. Mijn eerste projectje met deze stempel werd geen kaartje maar een klein doosje...


The stamp is build out of little dots so to color it in, you just have to follow those dots. Where there are a lot of dots you put more color, less dots ...less color

De stempel zelf is opgebouwd uit allemaal kleine stipjes die je gewoon kan volgen om hem in te kleuren. Waar veel stipjes staan breng je veel kleur aan, minder stipjes vraagt minder kleur.



When I was ready with the coloring I also stamped the box.  Just layed down my big background stamp en pushed my box onto it and afterwards pushed my lid onto it. Piece of cake but it gives a nice finishing touch to the box.

Toen ik klaar was met het kleuren vond ik dat het doosjes ook wel wat mocht hebben. Dus drukte ik het gewoon op een achtergrondstempel en nadien deed ik hetzelfde met het deksel. Het is een kleine inspanning maar eentje die wel een mooi afgewerkt eindresultaat geeft.


I can only hope it gives you that little bit happy spring feeling since outside...it looks like autum and feels like winter.

Ik hoop dat het jullie een beetje dat lente gevoel kan geven aangezien het er buiten uitziet alsof het herfst is en voelt alsof het winter is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...