donderdag 30 juli 2015

#ColourJuly day 30...

" Kuretake's 30th birthday" is the last theme at the #CleanColor challenge from KuretakeUK. And look, they have succeeded in getting me to actually draw something myself °-°
So Happy birthday to you Kuretake, congratulations on your 30th birthday, that's deserves a piece of chocolate pie. Hope you have many more birthdays to celebrate but I'm pretty sure you will with the fabulous products you have.

"Kuretake"s 30e verjaardag" is het laatste thema bij de #ColourJuly uitdaging van KuretakeUK. En kijk, ze zijn er in geslaagd om me echt zelf aan het tekenen te zetten °-°
Een hele gelukkige verjaardag gewenst Kuretake, dat verdient een stukje chocoladetaart. Ik hoop dat er nog vele kaarsjes mogen uitgeblazen worden de komende jaren maar daar ben ik van overtuigd met de leuke en prachtige producten die jullie voorzien.



Totally happy I succeeded in making something for every challenge, each day. I hope you enjoyed it as much as I did . It was nice to try out new things, to shift boundaries a little further. I think I have found me some new loves, thanks KuretakeUK!

Ik ben helemaal blij dat ik er in geslaagd ben om elke uitdaging in te vullen, elke dag opnieuw. Ik hoop dat jullie er ook een beetje van hebben genoten. Het was leuk om uitgedaagd te worden, om nieuwe dingen uit te proberen en om grenzen terug een beetje te verleggen. Ik heb zelfs een paar nieuwe liefdes gevonden, bedankt hiervoor KuretakeUK!

1 opmerking:

  1. Hey Veerle,

    En of we genoten hebben van jouw creaties! Maar ik ben er van overtuigd dat jij nog veel meer genoten gaat hebben om ze gemaakt te hebben...
    Geniet er van!
    Veel succes bij de verdere samenwerking met Kuretake!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...