vrijdag 21 augustus 2015

Old friend...

My very last card as a member of the DT of In 't Woefke. I loved being a member but the time has come to say goodbye. I have found a new challenge and I really want to take that one on. And of course I would like to take you along the road with me, here on this blog, if that's alright for you ^.^

Mijn allerlaatste kaartje als lid van het DT van In 't Woefke.  Met heel veel plezier was ik lid maar het is tijd om afscheid te nemen. Ik zie immers een nieuwe uitdaging en wil die heel graag aangaan. En natuurlijk neem ik jullie mee op pad hier op dit blog als jullie dat goed vinden ^.^

*****     *****     *****

Sometimes you have to take a look in your stash  and today I did and decided to make a card using an old friend combined with a new stamp. This flower stamp from Deep Red is so nice and detailed and than you just fall in love again with the fact the IndigoBluflakes work so fine.

Soms moet je gewoon eens terug in je stapel spullen duiken en vandaag heb ik dat gedaan en besloot ik om een kaart te maken met een oude vriend die ik combineerde met een nieuwe stempel. Deze stempel van Deep Red is zo mooi fijn gedetailleerd en dan val je gewoon weer helemaal voor het feit dat de IndigoBlu flakes dit zonder problemen aankunnen.


And of course the bling is so nice!

En dan is er natuurlijk het mooie blinkende resultaat!  


New stuff is always nice, but don't forget your old friends ;-)

Nieuwe hobbyspulletjes zijn altijd zo leuk maar vergeet jullie oude vrienden niet ;-)

1 opmerking:

  1. Wauw, hoe heb je dit nu weer zo knap gedaan...! Ik ben eens even je blog grondig aan het afstruinen en wat is dat genieten! Maar zoveel variatie die ik niet ken, super! Maar het maakt mij ook nieuwsgierig ;-) Ik ga nog eens verder hoor! HIHI

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...