zaterdag 17 oktober 2015

Blending with Clean Color Real Brush markers...

It 's been a while since I showed another card using my Clean color markers but today I have one to show. And I have some more scheduled ^.^
I wanted to let you see how easy you can get a full color using only the markers itself.  When you use water to blend the color red you usually get a pink and that's not always what you need. For this lady bug for instance I really wanted a deep red. With these Clean color markers that's not hard at all, just use the markers themselves to blend the colors. You end up with a similar result as would you use alcoholmarkers.

Het lijkt al een tijd geleden dat ik hier nog eens een kaartje liet zien waarbij ik met de Clean Color markers aan de slag ging. Maar hier ben ik dan, en ik heb er nog een paar in schema gezet ^.^
Ik wou jullie graag laten zien hoe makkelijk je een volle kleur kan krijgen met deze markers.
Als je rood gaat blenden met water krijg je vaak een roze tint en dat is niet altijd wat je nodig hebt. Voor dit dametje wou ik echt een diep rood dus ging ik blenden met enkel rode markers, het principe wat je met acoholmarkers doet. 


You can see a tiny bit of a glitter in the shield and that's because i couldn't help myself to use a Wink of Stella to blend the two red markers just a little bit ^.^
And than I had to turn this lovely bug into a card of course...

Je kan zien dat er toch een heel klein beetje glitter verwerkt is in het schildje, maar dat komt omdat ik mezelf niet kon bedwingen om de Wink of Stella te gebruiken om dat laatste kleine beetje te blenden ^.^
En dan moest dit dametje natuurlijk ook op een kaartje verwerkt worden...


Keep an eye on the blog next week as I will show two new cards using these markers. For one card I will even show a full step by step ;-)

Hou het blog in de gaten volgende week, dan komen er terug twee leuke kaarten aan met deze markers, waaronder een tutorial ;-)

2 opmerkingen:

  1. Dit stempeltje had ik al voorbij zien komen, en zo mooi als je haar gekleurd hebt! Maar je kaart zie ik nu pas en wauw, wat is het mooi! Fijne avond nog, liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Veerle ! Een schattige stempel en heel mooi ingekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...