donderdag 24 maart 2016

Just because...

It's supposed to be spring but .. outside its grey, and with everything happening around here in Belgium it sure doesn't feel like spring where happy people are jumping around and smiling because they are happy and full of energy.
Sometimes you have those moments where you would want to share some words, just because...

Het zou lente zijn maar... buiten is het kil en grijs, en met alles wat er momenteel gebeurt hier in ons belgenlandje voelt het niet echt als lente waar iedereen normaal vrolijk rondhuppelt en lacht omdat er na de donkere winter eindelijk weer wat energie naar boven komt.
Soms heb je dan van die momenten waarop je eigenlijk wel zomaar iemand een paar woorden wil zeggen, gewoon zomaar...



This time I matched the background with my flower stamps and made it a bit rougher too. I liked making it so I just went ahead and made it 3 times to create this card...

Deze keer heb ik de achtergrond terug proberen laten aansluiten bij mijn bloem en maakte hem iets ruwer. Ik vond het zo leuk om te doen dus maakte ik hem maar meteen 3 keer zodat ik dit kaartje kon maken...

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...