zaterdag 16 april 2016

Stamping on the gelli plate...

Now the gelli plate is here I intend to try it out in every way possible. So next step after just inking it up and using some stencils I wanted to try it out using some stamps. I used my clean color markers to ink everything up ...
Had the camera on while experimenting ^.^

Nu ik de gelli plate heb wil ik hem op zoveel mogelijk manieren uitproberen. Dus na hem gewoon te beinkten en te werken met stencils wou ik stempels uitproberen. Ik gebruikte opnieuw de clean color markers om alles te inkten... en ik had de camera aangezet tijdens het experimenteren ^.^





I loved it so much...just had to turn it into a card.  The feather is from a beautiful set of Visible Image. Just be honest...that set °-°

Ik vond het zo goed gelukt...dat moest gewoon in een kaartje veranderen. De verenstempel is van een super set van Visible Image. Zeg nu zelf...die set °-° Helemaal yummie vind ik zelf.



I putted some silver "imagination" in the feathers using the IndigoBlu gilding flakes.
Ik gebruikte de IndigoBlu gilding flakes om wat blinkende "verbeelding" aan te brengen in de veren.




And the finished card...

En het afgewerkte kaartje...



Curious about the stamps from Visible Image then go and check out their WEBSITE or go straight to their SHOP Looking for some inspiration, then check out their BLOG !

Benieuwd geworden naar de stempels van Visible Image, neem dan even een kijkje op hun WEBSITE of ga meteen naar de WINKEL  ( Lage verzendkosten voor ons Belgjes ;-) ) Zin in een heleboel inspiratie neem dan een kijkj eop hun BLOG !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...