zondag 25 februari 2018

Time to make some changes...

Change is good no? It can be scary but sometimes you just have to jump in and make some changes in an effort to make something ... better I suppose?
You can choose to keep going with the flow, it feels secure and if everything is going smoothly why would you change something? But when you don't try...how will you ever find out if changing things can get you in an even better place than you already are?
With those thoughts in mind I took out my crafting supplies and my video camera to make a new video. Enjoy!

Ik vermoed dat verandering goed is? Het kan beangstigend zijn maar soms moet je er gewoon voor gaan en dingen veranderen in de hoop dat je iets verbeterd veronderstel ik.
Tuurlijk kan je kiezen om gewoon met de stroming mee te blijven gaan, het voelt veilig en als alles vlot gaat waarom zouden we dingen veranderen? Maar als je het niet probeert... hoe weet je dan of verandering je niet op een betere plaats brengt dan je nu al bent?
Met die gedachten in mijn achterhoofd nam ik mijn knutselspullen uit de kast en de video camera om een nieuwe video te maken. Veel plezier!




Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways
You can also follow Visible Image on










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...